Kurumsal Web Tasarım

Kurumsal Web Tasarım ve Seo Uyumu Uygulamaları Üzerine

Kurumsal Web Tasarım sEO teknikleri, erişilebilir ve arama motorları tarafından endekslenebilir web siteleri oluşturma pratiğidir. Kurumsal Web Tasarım iyi Bir kimlik çalışmasıdır.

Profesyonel görünümlü, iyi tasarlanmış bir web sitesi oluşturmak, sitenin yüksek oranda trafik almasını sağlayamamanın yanı sıra müşteri sayısını da arttırmaz.

Arama Motoru Optimizasyonu

Web sitesinin aldığı trafiğin arttırılması istenirse, arama motoru optimizasyonu kullanılması gerekir. Arama motoru optimizasyonu, web sitelerinin görünürlüğünü artırmak için kullanılan ve bu nedenle arama motorlarıyla sıralama yapan teknikleri ifade eder.

Kurumsal Web Tasarım da Neden SEO Kullanılmalı?

Arama motoru optimizasyonu, çevrimiçi marka varlığının oldukça önemli bir parçasıdır. Etkili bir seo uyumlu kurumsal web tasarım kullanılırsa, arama motorunun sıralaması yükseltilebilir ve web sitesine daha fazla trafik çekilebilir. İnsanların web sitesini bulması isteniyorsa, sitede SEO kullanmak gerekir.

Sadece Kopya Değil

Kurumsal Web Tasarım genellikle, insanlar SEO’yu düşündüklerinde, kendi sitelerinde bulunan kopyayı düşünürler. Pek çok işletme sahibi, makalelerde, blog yayınlarında veya anahtar kelimelerindeki belirli anahtar kelimeleri kullandıklarından emin olur. Ancak, genellikle web tasarım içeriklerini SEO dostu yapmakta başarısız olurlar. Arama motoru optimizasyon teknikleri, yalnızca web sitesi kopya bulmaktan daha fazlasına dahil edilebilir.

Kurumsal Web tasarım ve SEO Dostu olabilmesi için gerekçeler

1.) Sosyal Medyanın Web Sitesinin Tasarımına Entegre Edilmesi.

Kurumsal Web Tasarım da arama motorları, potansiyel gelecek müşteriler gibi sosyal medyaya da değer verir. Sosyal medya öğelerini, web sitesinin tasarımına dahil etmek, arama motorlarıyla daha iyi sıralanmasına yardımcı olur. Web sitesini tasarlarken, sosyal medya simgelerini ve Twitter, Pinterest ve Facebook gibi tüm sosyal medya hesaplarının eklendiğinden emin olunmalı. Bu, siteyi, yalnızca arama motorları arasında daha fazla sıralanmasına sebep olmaz, aynı zamanda potansiyel müşterilere şirketin karizmasını da gösterir.

2.) Görüntüler İçin SEO Kullanımı

Kurumsal Web Tasarım da birçok kişi, yalnızca metni web sitelerinde optimize eder ve kullandıkları görüntüler için aynı şeyi yapmayı unuturlar. Kullanılan görüntüler de optimize edilirse, sitenin arama motoru sıralaması artabilir. Web sitesi için bir resim seçerken, çok büyük olmadığından emin olunmalıdır. İdeal olarak, sitedeki resimler 30 – 100 kb olmalıdır ve çözünürlüğü 72 dpi olmalıdır. Çok büyük resimler sitenin yavaş yüklenmesini sağlar ve arama motorunun sıralamasını olumsuz yönde etkiler.

Kurumsal Web Tasarım Resimlerdeki Anahtar Kelimelerin Önemi

Resmin alt metin bölümünde, bir anahtar kelime kullanıldığından emin olunmalı. Bu, sitenin SEO’suna yardımcı olur. Ayrıca, görüntüleri siteye dikkatlice yerleştirmek gerekir. Bu durum sayfalarla ne kadar alakalı olursa, web sitesinin sıralamasını o kadar iyileştirir.

3.) Kurumsal Web Tasarım JavaScript Kodlarını Daha Az Kullanmak

Birçok Kurumsal Web Tasarım da, tüm site tasarımları için Javascript’i fazla ve hatalı olarak kullanır. Arama motorları web sitelerini sorgulamak ve bunları sıralamak için tarar ve sonuçlardaki öncelik sıralamasını belirler. Sitede çok fazla Javascript varsa, arama motorları siteyi okumakta zorlanır ve tarama sorunlarına neden olur. Ayrıca, Javascript özellikle mobil cihazlarda iyi çalışmamaktadır. Arama motorlarının web sitesinin detaylı şekilde okumasını mümkün olduğunca basit ve kolay hale getirmek istenirse ve de site ziyaretçiler için olabildiğince kullanıcı dostu yapmak istenirse bunlara dikkat etmek gerekir.

4.) Kurumsal Web Tasarım URL’nin Kullanıcı Dostu Olmasının Önemi

URL’nin SEO dostu olması gerekir, aksi takdirde kullanıcıya yönelik ve  kullanım dostu bir site ortaya çıkarılamamış olur.

4.1.) Örneğin, http://www.fooddrink.com/products/item8?=3536 gibi bir URL, SEO dostu bir URL değildir.
Çünkü arama motorlarının, bu sayfanın ne hakkında olduğunu belirlemesine yardımcı olmamaktadır. Bunun yerine, http://www.fooddrink.com/shop/chocolates şeklinde olması, ilgili sayfanın görülmemesi halinde bile, url dizilimindeki detaylar, ürün alakadarlığını gözler önüne sermektedir.

4.2) Bunun dışında ayrıca, bağlantıdaki kategoriler sınırlandırılması daha faydalıdır.
Örneğin, http://www.fooddrink.com/shop/chocolates/organic/milkchocolates  için url dizilimi çok fazla kategori içermektedir.

4.3) URL’deki kelimeleri ayırmak için, alt çizgi yerine kısa çizgi kullanılması daha teknik doğrulukta olacaktır.

5.) Kurumsal Web Tasarım Anahtar Kelimelerin Birçok Farklı Yere Yerleştirilmesi

Birçok kişi, kopyalarında anahtar kelimeler kullanmaya odaklanır, ancak diğer tüm alanları da ihmal ederler. Anahtar kelimeler, yalnızca kopya olarak kullanılamaz ve sitedeki herhangi bir makalede, web sitesinin tasarımına da dahil edilebilir. Daha önce belirtildiği gibi, görüntüleri de optimize etmek için anahtar kelimeler de kullanılabilir, ancak bunların kullanılabileceği başka birçok alan da vardır.

Kurumsal Web Tasarım da Uygun Anahtar Kelime Alanları 

Başlık etiketi, H1 etiketleri, web sitesi sloganları, meta açıklamaları, meta anahtar sözcükleri, gezinme, H2 etiketleri, madde işaretleri, linklerde başlık özelliği, H3 etiketleri, altbilgi bağlantıları, URL’ler, dosya adları, dahili linkler ve klasör adlarıdır.

6.)  Kurumsal Web Tasarım Erişilebilir Olması Önemlidir

Web sitesine tam olarak erişilemiyorsa, bu durum dönüşüm oranlarını ve arama motorlarındaki sıralamayı etkiler. Web sitesi tüm tarayıcılarda görüntülenebilir olmalıdır. Olmaz ise, bu durum ziyaretçilerin siteden çıkmalarına, herhangi bir ürün satın almadan veya hizmetleri kullanmadan terketmelerine neden olur. Web sitesi yavaş yükleniyorsa veya gezinmesi zorsa, arama motorlarında muhtemelen düşük rütbe alır. Web sitesinin tüm tarayıcılarda doğru göründüğünden, doğru yüklendiğinden ve yavaş yüklenen hiçbir görüntü kullanmadığından emin olunmalıdır.

7.) Kurumsal Web Tasarım Flash Kullanımını Dengelemek

Kurumsal Web Tasarım da çok fazla flaş kullanmak, yalnızca ziyaretçiler için rahatsız edici olamaz, aynı zamanda web sitesinin arama motoru sıralamasını da etkileyebilir. Sitede flaş unsurlar kullanılıyorsa, arama motorlarının web sitesinin sıralamasını yapması daha zor olacaktır. Bunun nedeni, flaşın arama motorları tarafından genellikle göz ardı edilmesi veya değerinin düşürülmemesidir, yani sitenin SEO’suna hiçbir şey eklemez. Web sitesinde flash kullanılacaksa, bunu dikkatlice yapmak gerekir. Web sitesini SEO dostu hale getirerek, şirketin görünürlüğü arttırılabilir.

8.) Kurumsal Web Tasarım Navigasyon Kolaylığı

Bu yapıları kullanıcıların gerçekte sitede olduklarında, gezinmeleri için kolaylaştırmak gerekir. Bağlantılar nasıl düzenlenir ve etiketlenir? Kullanıcıların dikkati nereye yönlendirilir? Buna metin bağlantıları, sayfa içeriğinin kendisi ve kullanılan şablondaki tasarım öğeleri de dahildir. Web sitesinin yapısında gezinmeyi olabildiğince kolaylaştırmak gerekir. Böylece kullanıcılar aradıklarını olabildiğince az düşünerek bulabilirler. Aksi takdirde; site, bu mantıksal yapı işini yapamaz.

9.) Kurumsal Web Tasarım Sitenin Mobil Cihazlar İçin Optimize Edilmesi

Mobil kullanım kolaylığı, Google’ın web geliştiricilerini odaklanmaya zorladığı en önemli faktörlerden biridir. Bu nedenle, web geliştirme çabalarının başarılı olması için, web sitesini mobil uyumlu hale getirmek gerekir.

Kurumsal Web Tasarım da Mobil Cihazların Birincilik Hakkı

Google’ın artık bir sitenin mobil sürümünü, birincil sürüm olarak gördüğünü kabul etmek gerekir. Bu, indeksleme için kullandığı sürümdür. Çünkü artık tüm internet trafiğinin yarısından fazlası, mobil cihazlardan gelmektedir. Web sitesini, masaüstü ekranları göz önünde bulundurarak yapar ve mobil kullanıcılar gözardı edilirse, site bundan zarar görür.

Kurumsal Web Tasarım Mobil Testi

Başlangıç yapmadan önce, site URL’sini Google’ın mobil dostu testine tabi tutmak gerekir. Bu test, sitenin mobil dostu olduğunu ölçecek ve iyileştirilmesi için önerilerde bulunacaktır. Mobil kullanımın büyük bir bölümü, sayfa yükleme hızlarıdır.

Optimize Etme Şu Şekillerde Olur:

– Görüntü boyutlarını optimize etme veya bir içerik dağıtım ağında barındırarak,
– HTTP isteklerinin sayısını azaltmak için tarayıcı önbelleğini kullanarak,
– ATF içeriğinin boyutunu, Google’ın zaman dilimine yüklenecek şekilde en aza indirerek,
– Önbelleğe almayı iyileştirmek ve bant genişliği kullanımını azaltmak için kodu küçülterek,

Google’ın hızlandırılmış mobil sayfalarını kullanarak, Google’ın daha sonra anında hizmet vermek üzere sayfayı özel bir önbellekte saklamasını sağlar.

12 yıldır web tasarım sektöründe hizmet veren Panda Medya olarak kaliteli hizmetlerimizi müşterilerimiz ile buluşturmanın haklı gururunu ve mutluluğunu yaşıyoruz. İnternetin ve teknolojinin geliştiği günümüzde firmanızın dijital ortamlara aktarılarak, marka bilinirliğinizi artırıyoruz.

Kurumsal web tasarım Kimliğinizi Baştan Yaratıyoruz

Alanında uzman olan kadromuz ile kaliteli görsel web siteleri yanında, yenilikçi fikirler ile bu görselliği birleştirerek çok özel tasarımlar gerçekleştiriyoruz. Markanıza özel olarak yapılan tasarımlar ile kısa sürede adınızı duyurarak, ürün ve hizmet satışlarınızı artırabilirsiniz. Yüksek düzeyde etkileşim sağlamak ve sonuçların ölçülebilir olması, Panda web tasarım hizmetlerimizde asla göz ardı etmediğimiz bir konudur. Doğru ve etkili bir stratejik planlama ile işlemler özenli bir şekilde ilerletilir. Bu sayede cazibesi ve çekiciliği yüksek bir vitrin oluşturmanıza yardımcı olunur.

Sektörel tecrübemiz ile teknolojik gelişmeler ışığında adımlar atılarak, marka hedeflerinizin gerçekleştirilmesi için kaliteli bir kurumsal web tasarım çalışması sunuluyor. Etkili bir kurumsal web tasarımı konusunda kendimize ve ekibimize son derece güveniyoruz. Bizleri tercih ettiğiniz için asla pişman olmayacaksınız.

Sonuç Odaklı ve Kurumsal Web Tasarım Hizmetleri

Profesyonel olarak sürdürülen çalışmalarımıza proje keşfi ve strateji planlaması ile başlıyoruz. Siz değerli müşterilerimiz ile bir araya gelerek, çalışmalardan beklentileriniz ve talepleriniz hakkında bilgi alınır. Buna göre doğru hedefler belirlenir.

İnternet üzerinden sektörel rekabet incelenerek buna göre firmanın güçlü ve zayıf yönleri belirlenir. Doğru stratejiler belirlenerek, bu stratejiler ile örtüşen web sitesi tasarımı yapılıyor. Planlanmış olan şablonlar üzerinde müşterilerin dikkatini çekecek tasarım gerçekleştiriliyor.

Deneyimli kurumsal web tasarım ekibimiz tarafından oluşturulan taslak, müşterilerimizin değerlendirmesine sunulur. Hazırlanan kurumsal  web tasarımın hem bilgisayardan hem de mobilden incelenmesi istenir. Müşterilerimizin eksik bulduğu yönler olur ise yeniden bir düzenleme yapılarak, istek ve taleplerine % 100 uyumlu bir web tasarımı yapıyoruz.

Hem Kurumsal Web Tasarım hem de kişiler için resmi bilgilendirme kanalı olan kurumsal web tasarım, internetin gelişmesi ile beraber daha önemli bir hale gelmiştir. Bunun bilincinde olan Panda Medya, gerekli olan tüm planları önceden tasarlayarak son derece etkileyici bir tasarım oluşturur. İnternette en iyi şekilde var olmanız için elimizden geleni daima yapacağımız konusunda güvenebilirsiniz.